október 23. vasárnap

2011.10.23. 19:48

Az ünnep szelleme kissé elkerült. Mondhatni egyáltalán nem gondoltam a nap jelentőrégére, de úgyis eleget gondoltam már rá tegnap. Nagyszüleim korán reggel elmentek, mikor még aludtam. Miért is kellene tovább maradniuk és megköszönteni engem...? Reggel megnéztem a Mulán 2-t, hogy teljen az idő, aztán Antigonét olvastam. Amíg az ebéd készült tanultam egy kicsit, épp csak annyit, hogy meg ne ártson... Ebéd után megérkeztek a barátaim a filmezésre: Boldi, Bull, Andi és Kira (utóbbi körülbelül 2 éves korom óta a legjobb barátnőm). Csomó kaja volt. Kétféle süti, keksz, popcorn, csipsz. Rosszullétig zabáltam magam. Először az Interjú a vámpírral-t néztük meg. Nekem igazán tetszett. Főleg, hogy kb minden  hapsi hosszúhajú volt és imádom a hosszúhajú fiúkat :D . Mondjuk Loui (remélem jól írtam) néha kicsit hasonlított Bellához és nem egy férfihoz fűzték (majdnem) gyengéd szálak... meg egy kb 8 éves kislányhoz... khm... Közben elmaradhatatlanok voltak Bull perverz megszólalásai. Amit mi itt ketten műveltünk... (Zsombort végül nem hívtam el. Kicsit bánom, de kicsit nem. Így bullal jól elszórakoztunk (persze csak baráti alapon), ha ő ezt látta volna... Másfelől viszont jó lett volna vele játszani...) Aztán belekezdtünk a Constantine a démonvadász-ba, de nem nagyon figyeltünk már oda rá. Elvoltunk nagyon. Sajnos Bull nem hozta el a haverját, pedig bírtam volna. Szimpatikus srác és érdekelt volna, hogy reagál a hülyeségeinker... Na de majd legközelebb. Jó dolog volt a mindenféle barátaimt idehívni, kár, hogy nem voltunk többen (Roxit nem engedték el, mert féltek, hogy tüntetésbe keveredik, vagy hasonló...) Összesítve jó nap volt. Még beszélgetek egy sort a haverjaimmal, közben leckeírás, aztán lassan vége a hétvégének... Ez kicsit lelombozó, de mindjárt itt a szünet, ezt már csak kibírom valahogy :D

Ui.: Bocs a helyesírási hibákért.     

A bejegyzés trackback címe:

https://igyeldtul.blog.hu/api/trackback/id/tr913324710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sarolt444 2011.10.23. 21:10:21

De hát mi úgy is tudjuk, hogy te sem vagy pedofil :D Remélem, jól éreztétek magatokat.
Amúgy meg kitartás, már csak 5 nap. :)
süti beállítások módosítása