október 20. csütörtök :)

2011.10.20. 19:38

Hát, kezdjük a mával. Jobb helyen úgy sem tudom, nem kezdhetem a legelejétől. Az éjjel megint egy csomószor felébredtem, iskolakezdéstől rosszul alszom... Nagyim vigyáz ránk a héten, rám és a hugomra Lillára. Reggel fél héttől kezdve percenként kérdezgette, hogy nem fogunk-e elkésni -.-". Borzasztó idegesítő volt. A suliba apám egyik haverja vitt be minket. Órák előtt kicsit még kellett dolgozni a a magyarleckén, hogy elfogadható állapotba kerüljön, bár jónak úgysem ítéli soha a tanár. Első pár óra eltelt, nem történt semmi, nyitott szemmel alvás, automatikus jegyzetelés... Ofőnk elkezdett prédikálni arról, hogy mi megy az iskolában. Nem hiszi, hogy ez minekt érintene, de muszáj emondania... Szép dolog a szerelem, de az, hogy valakik egész nap nyalják-falják egymást a folyosón és egymás ölében ücsörögnek az mégsem való, és az, hogy a takarítónő délután ötkor párocskákat dob ki a termekből, az már mindennek a teteje. Mire egyik osztálytársam megszólal, h még jobb ha az iskolában csinálják, mintha máshol... Persze az ofőnk erre nem tud semmit szólni, nem olyan ember, aki ezt tudná kezelni... Következő órán magyar tanár lenyomja ugyan ezt az előadást, csak kicsit durvábban... Sokkal durvábban... Főleg, hogy a nagy monológja utolsó három mondatát közvetlenül nekem intézi, annyira frászt kaptam, hogy nem is egészen emlékszem, mit mondott. Valamit az erkölcsről és a szerelemről, de nagyon nem ragadt meg semmi. Harmadik éve, hogy mindig, mikor az irodalommal kapcsolatban felmerül a szerelem, vagy a szexszualitás témája engem vesz elő... (nem tudom, mit tudhat rólam (amit én nem)) Ugyan nem csináltam semmi erkölcstelent (főleg a suliban nem), azért nagyon rám hozta a frászt. Főleg h előző nap összefutottam a fizikatanárommal a Mekiben, mikor épp Zsombor azt fejtette ki nekem, hogy inkább vagyok a barátnője, mint a barátja (na ez is egy hosszú sztori és még nem tudom, hogy alakul, sajnos túl sok konkurenciám van, de látszólag én kellek neki a leginkább, na majd meglátjuk...) és nem tudom mennyire működik a tanárok közt a pletkyahálózat (a magyartanárom Zsombor ofője). Egyik szünetben összefutottam Zsomborral, kicsit maga alatt volt, mert szarul megy neki a matek és ötös akar lenni félévkor, mondtam hogy segítek neki, de nem engedi (oké h alsóbb évfolyamra járok, mint ő, de egy könyv szövege alapján el tudnám magyarázni neki, azt amit ő már 2 hónapja nem fog fel, világéletemben ötös voltam matekból nulla tanulással (még verseny döntőjében is voltam, mondjuk ez nem annyira számít...)). Nekem meg az angol megy szarul. Lehet h karó lett a tz-m. Zsombor azt mondta, hogy segít, de úgysem hagyom. Meg abból úg sem lenne tanulás, baromi sokat beszél... Van egy srác, akit - rengeteg más ember mellett - megöleltem (az osztályunk nevében) és azt hiszi, hogy ez valami külön neki szóló dolog volt, és mikor meglát a folyosón mindig bámul és követ, meg közel jön, de nem szól hozzám, baromira félelmetes, kicsit pedofil hatást kelt, am állítólag zseniálisan okos gyerek, de kicsit fogyatékos is. Ebédre valami meglehetősen gusztustalan kaja volt szokás szerint, nem részletezném... Dráma, unalom, azt hittem jobb lesz, meg van egy csaj, aki ilyen tök félelmetes és lenéző, illetve Én félek tőle kicsit... Aztán két haverommal dumáltunk, feljött ez a magyar órai téma, mire Boldi megkérdezi Aladártól: - te csókolóztál már? - hát még nem - ki kellene próbálnod, annyira fantasztikus érzés!!!. Olyanok voltak mint a 6éves kislányok de igazából ilyen idiótának szeretem őket (is). Aztán elhoztam a hugomat a fiúk meg hazakísértek (Boldi majdnem egy háztömbnyit cipelt a hátán, vicces látványt nyújthattunk. Vizilabdázik, nagyon magas nagyon erős, olyan, mintha a bátyám lenne), illetva Boldi csak egy darabig, Aladár egészen a házig. Fánk volt itthon hmmm, az nagyon finom volt. Most majd nekikezdek a háziírásnak (legalább csináljunk úgy mintha érdekelne minket (érdekel is csak nem minden, illetve nem minden ennyire)). Aztán Antigonét kell olvasni :/ de legalább a felével már készen vagyok. Aztán beszélek majd egy sort nem kissé perverz haverommal Bull-lal, el leszünk az tuti (tra-lalala-lala stb.(aki ismeri a számot már úgyis tudja, miről van szó...). Aztán holnap lesz egy fél nulladik órám, na de az majd holnap lesz, majd akkor elmesélem. Holnap megpróbálok kicsit jobban figyelni majd a viccesebb dolgokra, ma még nem voltam felkészülve erre a döntésemre :D Nah, jó éjt!
Ui.: Bocsi, a helyesírásom enyhén szólva rossz.

A bejegyzés trackback címe:

https://igyeldtul.blog.hu/api/trackback/id/tr33318345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buci21 2011.10.20. 21:45:03

jóféle :D csak igy tovább BBlans xDD jól irsz
süti beállítások módosítása