november 4. péntek

2011.11.04. 23:46

Anyu felébresztett reggel, ami nem zavart abban, hogy még majd egy órát heverjek az ágyban. Elkezdtem tanulni a fizikát, már minden képletet profin tudtam és akkor azt mondtam, hogy oké akkor most oldjunk meg egy példát, hogy anyu leszálljon rólam. És akkor üt be az, hogy nem működnek a képletek, vagy a fizika. És akkor megérkezik apám, hogy ő majd úgy megoldja. Mondom oké, csinálja meg. (a feladat 4 kérdéséből 3ra én is tudtam válaszolni). Hozzak neki egy fügvénytáblázatot... Megoldja a feladatot, ami baromira jó, de egy olyan képlettel, amit mi nem tanultunk, tehát nem érek vele semmit. Majd elmagyaráztatom valakivel. Aztán találkoztam Rexivel, átmentünk hozzájuk. Beszélgettünk, dárcoztunk (sikerült vagy 3 ilyen "nyilat" eltörnünk...), Metróztunk (társasjáték és csak 2x vert szarrá a 3ból :) ). Rexi cicája végigszagolgatott, nagyon félek tőle (szimplán csak azért, mert állat, nem személyes sérelem...), aranyos kis dög, de akkor is nagyon para. Apukája valami focimeccset nézett és akkor a volt a kommentátor, hogy nem igaz. Azon gondolkodtunk, hogy most részeg vagy csak hülye? Mikor este mentünk ki a buszhoz, csomó kutya megugatott minket én meg minden alkalommal frászt kaptam és sikongattam, mint valami picsa. Láttam egy pár vicces embert hazafelémenet. A legnagyobb egy huszonpárévesnek látszó srác volt a héven. Három embernyi helyen terpeszkedett el, egy negyedik embernyi helyre dobta a táskáját. Úgy hallgatta a zenét, hogy tőle 2 méterre is hallottam. Energiaitalt ivott, majd kb átmászott egy másik (számára is ismeretlen), szintén energiaitalt ivó hapsin, hogy kidobhassa az üres dobozt. A telegraffityzett ablakban nézegette magát és igazgatta a felzselézett haját. Szval vicces fazon volt. Itthon nézhettem volna az Alkonyattól pirkadatigot, de nem volt hozzá kedvem, pedig nagyon bírom azt a filmet... Hát, ennyi volt a ma...

Ui.: Bocs a helyesírási hibákért :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igyeldtul.blog.hu/api/trackback/id/tr83354838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loo Dínó 2011.11.05. 17:06:31

Hát, a HÉV már csak ilyen... :) :) Tali 7főn :) :) már ha addig nem eszik meg a Béla :) :)
süti beállítások módosítása