A szokásos dec.15-i program

2013.12.15. 13:49

Holnap lesz a születésnapom, szóval ezek az a dec.15-ék mindig érdekesen telnek. Kis summa az évről, kis szomorkodás az öregedés miatt. Elolvastam a legutóbbi 15-i bejegyzésemet, hát mondanom sem kell, hogy siralmas. Javíthatatlan depressziós, siránkozós, letargiában fetrengő ember vagyok. Idén se lesz nagyon vidám ez az írás, de azért a múltkorinál jobb lesz tán. Régen írtam, nincs nagyon időm rá, meg mikor jó a kedvem, nehezebben írogatok. Kicsit beteg vagyok most, folyamatos el nem múló fejfájásom van, és emiatt 2-3 órákat alszom csak éjjel, a héten 2-3szor elájultam, szóval az egészségem nem kecsegtet sok jóval, de talán holnap mondanak valamit a nagyokos dokik.

Ez az év nagyon furán telt el. Soksok bolondság volt benne. És mindenek előtt jobb volt, mint eddig bármelyik. Még ha az első fele letagadni való, siralmas, olyan, amit az ember, majd intő példaként fog mesélni az unokáinak. Mert az a több, mint 5 hónap, mióta Manóval együtt vagyok, megváltoztatott mindent. Találni egy olyan embert, aki ugyan azzal a búbánatos pesszimista nézettel van megáldva/megverve, nagyon üditő. Hogy kettőnknek lett egy közös világa, ami szép és jó és gondtalan. Vagy ha nem is az, legalább csak a miénk.

És már csak egy évet kell az igazi világban töltenem. Manó megígérte, hogyha betöltöm a 18-at, elvisz itthonról és együtt fogunk élni. Persze nem élem ám bele magam ilyesmibe. Egy év hosszú idő, akármi történhet. Meg amúgyis, ne higgyen az ember szerelmes fiúk bohó igéreteinek.

Még a tegnapi összejövetel is elég jól sikerült. Bár a végét már elég nehezen bírtam a fejfájásom miatt, már nem nagyon tudtam koncentrálni a beszélgetésekre.

SZóval kivételesen nem undorodom annyira attól, hogy holnaptól a 17 évesek táborát erősítem, talán ez még belefér.

Szép napot mindenkinek! Veletek, ugyanitt, (egy évvel öregebben), nemsokára!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyeldtul.blog.hu/api/trackback/id/tr825693468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása