Szép nap

2013.08.30. 00:13

Régen írtam. Mostanában se időm se kedvem. Lefoglal a "házasélet". Szinte már olyan. Felkelünk chatekünk, találkozunk, chatelünk lefekszünk. Közös életet akar velem, szóval most egy albérlet/lakás a célja, ahová beköltöztehet. Szép álmok, szép álmok. Fáradt vagyok és olyan mi-lett-volna-ha hangualtom van. Egy ilyen filmet nézek (A nő kétszer).

Voltam apánál svo-ban. Még mindig hideg, még mindig ne szeretem. Ámbár apám bevallotta, hogy nem apatípus és ennek kapcsán egész klasszat beszélgettünk.

Nos ez most csak valami életjelféle volt, hogy tudjátok, nem hagytam abba, élek. Az iskola vészesen közeleg, de semmi pánik, mert nincs szeptember. Viszont most fáradtságra hivatkozva búcsútmondok.

Szép estét mindenkinek! Veletek ugyanit nemsokára.

A bejegyzés trackback címe:

https://igyeldtul.blog.hu/api/trackback/id/tr115484199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása