Mégis felnövünk?

2013.07.25. 01:59

Nem tenném a felnövés feltételévé a mostanában velem történteket, de vannak dolgok, amikre nem rég még nem hittem volna, hogy megeshetnek...

Legrégibb barátnőm, aki az egészség elkötelezett híve cigit kért tőlem. Már egy éve tudtam, hogy eljutunk idáig, de azért reméltem valahol mégis, hogy nem lesz így... Mert ez út az új emberré válás felé, ez támasz arra, hogy minden meg fog változni. És mélyre kell süllyedni ahhoz, hogy ezt higyjük megoldásnak.

Egy nagyon okos osztálytársnőmnek harmincas hapsija van, aki ráadásul valamiféle fontos ember. A csajszinak meg rejtegetnie kell a családja elől. No ez még hagyján, de a csávó "nem vigyázott rá", s részegen mindenféle védekezés nélkül feküdtek le. A csaj kamuzott valamit az anyjának (hogy egy barátnőjének kell), hogy vegyen esemény utáni tablettát. Majd engem kért, hogy kísérjem el nőgyógyászhoz, hogy irathasson fel magának antibébi pirulákat. És az emberben persze ilyenkor felmerül a kérdés, hogy miért őt találják meg az ilyesmivel. Persze hamar kiderül, hogy azért, mert tudják, hogy nem ítél el, s kinézik, hogy velem is volt ilyesmi...

Be lettem mutatva Manó családjának. Megint egy teljesen más családszerkezet, teljesen más egység. Megint tapasztalhattam a vesébe látó anyai képességeket. Azt hiszem kicsit az életkorom szerint lettem megítélve. Ez mindig bosszant, mert nem egy szám vagyok. Manó apja azt hiszem kedvel, legalábbis jót beszélgettünk.

Na aztán meg maga Manó, a konzervatív gyűrűs életfelfogásával, s azzal, hogy mindezt szívesen felrúgja a kedvemért. És nem nagyon tudjuk, hogy mi köt minket egymáshoz. Boldogak vagyunk együtt, de mégis vannak felmerülő kérdések, kétségek. De azt hiszem ezt a kitartó ragaszkodásunkkal túl fogjuk élni.

Szóval mégis felnövünk? Fel. s lassan már az se fog neglepni, ha esküvői ruhát kell keresgetnem... Na jó, azért az még a ngyon távoli jövő zenéje... De akkor is... Mára csak ilyen rövid mese jutott, nézzétek el.

Szép napot mindenkinek! Veletek ugyanitt nemsokára!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyeldtul.blog.hu/api/trackback/id/tr285425390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása